duminică, 28 iunie 2009

Ce as face daca maine as muri?

| |

Nu as vrea sa mor,dar intr-o zi tot se va intampla..ultimile mele dorinte ar fi:

-sa stau cu cei la care tin,si sa le zic cat de mult au insemnat pentru mine=intr-un fel sau altul=
:D
-as fi noncomformista..in fond a doua zi lumea ar scapa de mine..:))..as face tot ce e ilegal.
-as spune tot ce am pe suflet si nu am avut curaj sa zic..as fi sincera ..
-
as asculta melodiile preferate.for the last time :(
-
vreau sa nu-mi fie frica ca voi muri(pentru ca de obicei ma inspaimanta ideea asta)!
-cei care raman
sa nu le para rau de nimic,lucrurile se intampla pentru ca asa trebuie,nu exista accidente..totul se intampla cu un motiv..
-sa-mi cer iertare daca am gresit cuiva..
-as vrea..sa fie cea mai lunga zi..sa pot face tot ce am scris mai sus..
"Se spune ca e nevoie de curaj pentru a muri
Eu zic ca e nevoie de curaj pentru a trai
Si sti ca toti oamenii mor
Dar nu toti oamenii traiesc…."

0 comentarii:

go-top

Trimiteți un comentariu

My Playlist

Persoane interesate

<>

Fotografia mea
Despre mine.. i'm not perfect..si nimeni nu e..detest cum trece timpul! de ce? pai realizez ce repede trece viata... Nu petrec timpul cu cineva care nu este dispus sa si-l petreaca pe al lui cu mine.. de felul meu ..ma implic mereu in tot,in favoarea si in defavoarea mea cateodata.. ascult rock.i don't care ce crezi despre asta.am ascultat atatea opinii... tin la cei din jurul meu..:-? ..dar asta nu conteaza..:D.. nu-mi plac oamenii care mereu gasesc scuze pentru esecul lor,sau care iau totul drept o gluma..grow up! cateodata cred ca nimic nu mai merita in zilele de azi..:)) in lumea asta nimeni nu-ti vrea binele,asa ca trebuie sa ai grija de tine. "Inteligenta e o constanta pe planeta numai populatia e in continua crestere":)) sunt perfect de acord cu fraza asta..:D Urasc minciuna,si asta doare cel mai tare cateodata..dar imi place sa sper ca totul va fi mai bine.Sunt asa cum sunt.Normala sau nu. poate dupa aceasta descriere ti-ai facut o opinie despre mine,nu poti sa ma cunosti doar dupa cateva randuri scrise..:D sau Da?:))
 
 

Rock is Not Dead | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top