duminică, 28 iunie 2009

Diferente...

| |


Diferente dintre manelisti si rockeri:

1.Rockerul are motocicleta ca si stil de viata, nu ca mijloc de transport… Manelistul are o masina kicioasa rau de tot cu care se lauda ca a castigat liniute (poate in competitie cu carutele tiganilor de la periferii).

2.Rockerul are un tricou cu trupa preferata.. Manelistul are un tricou mulat cu De Puta Madre (=mata este curva). Adica un fel de a se razbuna pe ceilalti (”nu numai maica-mea-i curva si alcoolica, ci si mata ta”)

3. Rockerii canta despre realitate si hobby-uri..Manelistul canta despre dusmani (fosti sau viitori prieteni de conjunctura, de obicei) ca are prea multi. Multi si prosti…

4.Rockerii au parul lung si atat..Manelistii il dau cu gel pana le cade parul din cap si nici atunci nu se lasa…

5.Rockerii dau din cap..Manelistii dau din ce gandesc..-din fund-

6.Rockerul isi vede de treaba lui.. Manelistul isi vede de treaba altuia.(evident cu cutitu’, ca’n Berceni, de curand)

7.Rockerii sunt uniti si prietenosi..Manelistii se iau la bataie intre ei ca unu are lantul mai gros decat celalalt..

8..Manelistii poarta tricouri roz, mulate(de gay). Rockarii tricouri negre largi :X



1 comentarii:

go-top
Catalin spunea...

=)) haha .tare asta ;))

Trimiteți un comentariu

My Playlist

Persoane interesate

<>

Fotografia mea
Despre mine.. i'm not perfect..si nimeni nu e..detest cum trece timpul! de ce? pai realizez ce repede trece viata... Nu petrec timpul cu cineva care nu este dispus sa si-l petreaca pe al lui cu mine.. de felul meu ..ma implic mereu in tot,in favoarea si in defavoarea mea cateodata.. ascult rock.i don't care ce crezi despre asta.am ascultat atatea opinii... tin la cei din jurul meu..:-? ..dar asta nu conteaza..:D.. nu-mi plac oamenii care mereu gasesc scuze pentru esecul lor,sau care iau totul drept o gluma..grow up! cateodata cred ca nimic nu mai merita in zilele de azi..:)) in lumea asta nimeni nu-ti vrea binele,asa ca trebuie sa ai grija de tine. "Inteligenta e o constanta pe planeta numai populatia e in continua crestere":)) sunt perfect de acord cu fraza asta..:D Urasc minciuna,si asta doare cel mai tare cateodata..dar imi place sa sper ca totul va fi mai bine.Sunt asa cum sunt.Normala sau nu. poate dupa aceasta descriere ti-ai facut o opinie despre mine,nu poti sa ma cunosti doar dupa cateva randuri scrise..:D sau Da?:))
 
 

Rock is Not Dead | Diseñado por: Compartidísimo
Con imágenes de: Scrappingmar©

 
top